اس ام اس دوستانه و رفاقتی 3
 
بانک اس ام اس
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 8783
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین تک تیرانداز 2
کد بازی آنلاین

كد موسيقي براي وبلاگ

پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : Admin

اس ام اس دوستانه و رفاقتی 3

انگشتتو مشت کن.... مشته؟ مشته مشته؟
حالا محکم بزن تو چشات تا کور شی دوریمو نبینی.....!!

.

.

قانعم به "یادت" پس یادت را ازمن نگیر
که یادت مهربانترین تصویر دنیاست

.

.

چرا ما پسرا اینجوری هستیم
اگه یه دختر بیاد بهمون بگه
دوستمون داره
اصلا خوشمون نمیاد
ولی وقتی ب یه دختر میگیم
دوست دارم
و اون دست رد ب سینمون میزنه کلی حال میکنیم
ی دل ن صد دل عاشقش میشیم
و روز ب روز بیشتر ب اون دختر علاقه نشون میدیم تا دلشو بدست بیاریم

 

 .
.
.

بگذار تا میتوانم بگویم دوستت دارم
ک وقتی تو بری
من میمونمو خاطرات تو
پس:
بگذار تا می توانم بگویم دوستت دارم

 

 .
.
.

 

ای دوست ما همانیم که با یاد تو مستیم هنوز/از دوری تو جام به دستیم هنوز/در خلوت خود یاد ما باش که ما/در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز...

 

 

.

.

 

فكركن يه جايي نشستي و اسممو ميارن 5تا چيزي كه زودتر دربارم به ذهنت ميرسه چيه؟

 

 

.

.

از تو ای دوست دلم غافل نیست؛آنچه در سینه ی من است تو هستی دل نیست

 

.
.
.

 

 

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود که به بابام پیشنهاد دادم مواقع بیکاری بیاد با کامپیوتر مین روب بازی کنه. بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم، فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت به مامانم بود.
اما رنج آورترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردی ام بهم یاد بده. حالا من غذا درست می کنم... مامانم تو اینترنت می چرخه، بابام هم کماکان داره با کامپیوتر مین روب بازی می کنه. خواستم بگم براتون تجربه بشه... اشتباهی که من کردم شما نکنید!

 

 

.
.
.

 

فراموش کردن خوبان بی احترامی به قانون خاطره هاست.

 

 

.

.

 

دوستت دارم نه بخاطر شخصیتت بلکه بخاطر شخصیتی که هنگام با تو بودن پیدا میکنم

 

 

.

.

 

دوستی مثل درخته اینک چقدر بلند شه مهم نیست.اینک چقدر ریشه اش میتونه عمیق لاشه مهمه...

 

 

.

.

 

شما یادتون میاد اون روز هایی که هوا برفی و بارونی بود ناظم مدرسه میگف امروز صف نیست مستقیم برید سر کلاس ما هم خر کیف میشدیم میرفتم کلاس !یادش بخیر

 

.
.
.

 

بابام یه مرغ مینا خریده، نـــره، بهش میگه مرغ سینا :|

 

 

.

.

 

آدم ها نميفهمندت بلكه ترجمه ات ميكنند!!!
آن هم به زبان خودشان...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: